Park Bogum Fanmeeting

annyeong annyeong!

this time i wanna share my experience as a fanmeeeting goer

so that was my first time pegi event korea k. before ni memang slalu la angan angan nak pegi but no chance

10 Dec 2016





 yg ni before the show start. selfie selfie dulu la. lama gila tunggu. dlm 30 mins camtu hahaha. 







ni gambar from official fb acc organiser event ni and i forgot siapa organiser dia hahaha

what i can say is, best!!!! even aku punya seat jauh dekat atas. we enjoyed! aku dgn aku teriaaaak memanjang. ramai yg dtg, dalam empat ribu orang uih. tapi dalam ramai ramai tu, kami punya suara juga antara yg paling kuat. tp kawan aku lagi banyak teriak lah kah kah kah. 

worth juga pegi even kau beli tix yang paling murah. sebab...at the end, bila dah habis show tu. semua orang akan jumpa bogum depan depan. ya la nama pun fanmeeting ofkos ada meet and greet. tapi takda sign la. just hi hi bye bye. even kejaaap, tapi sumpah! that was the best moment aku rasa dalam tahun 2016 aku! HAHAHA! i was super nervous! and excited for sure. tapi!!! tak boleh ambik gambar. awal awal dah kena warning. 

so bila jumpa dia depan depan tu, mak aiihhhh! HENSEM GILOS! HALAMAKS! tinggi tu memang tinggi. comel ja tengok dia pakai baju hijau tu. oh ya masa 'meet and greet' tu(jap its not meet and greet lah, aku lupa apa dah kena panggil. macam bye bye camtu nama dia i cant recall), dia pakai baju hijau tu. awal awal show ja dia pakai baju putih. pastu dia tukar baju hijau tu sampai habis. 
so masa jumpa dia tu. aku tengok ja dia. he smiled(mesti lah kan). so i smiled back and wave dekat dia. dia bye bye balik juga. he is sooo cute. putih. tinggi. ok dah cukup hahaha.

tak rugi lah juga aku fly from (not gonna tell) to KL 10/12/16 tu juga. because i got class on friday so tepaksa juga kena pegi sabtu pagi. and i fly back hari ahad. penat tu penat juga la but worth it, dpt dgr dia nyanyi live, tengok kebodo bodoan dia main game HAHAHAH. and sebab fanmeet tu dekat KLCC Plenary Hall, my friend and i stayed at Mandarin Oriental. so tak perlu lah nak jalan jauh or ambik teksi or bas nak balik hotel. jalan kaki ja. bersebelahan ja. 

okay so i think thats all 

gonna share here again if i go to any other concert or fanmeet nanti(lowkey eyeing exo punya concert tahun depan kekeke)

ANNYEONG!



Comments

Popular Posts